uwagi na temat FORUM

Moderator: krzysglo

henrmiko
Senior Stukacz
Senior Stukacz

uwagi na temat FORUM

Post autor: henrmiko »

Miesięcznik Pszczelarstwo uważam za bardzo dobre czasopismo pomocne pszczelarzom, które powinno posiadać bardzo dobrze skonstruowane FORUM ułatwiające jego tworzenie jak i jego przeglądanie. Nie jestem informatykiem w związku z czym nie umiem podpowiedzieć jak to zrobić. Ale korzystając z for o tematyce pszczelarskiej mam pewne uwagi z którymi chciałbym się podzielić z jego Administratorem i Redakcją, która w/g informacji otrzymanej od Administratora zadecydowała o takiej jego konstrukcji.
Nie bardzo rozumiem aktualnej konstrukcji technicznej tego Forum. Na stronie głównej podobnie ja w tego rodzaju forach są podane działy występujące w tym Forum. To uważam za prawidłowe.
Tylko ja bym ich liczbę zwiększył dodając niektóre, takie jak: 1/ Sprawy organizacyjne dotyczące Forum 2/Apiterapia 3/Gospodarka wędrowna 4/ Sprzęt pszczelarski: a/ ogólnodostępny b/ ciekawe konstrukcje wykonane we własnym zakresie 5/ Sprawy Związkowe 6/ Wolne wnioski lub inne tematy.
Ale jaki ma sens ten podział na działy, skoro poszczególne konkretne wpisy takie jak: Dlaczego trzmiel lata; Kupię ule; Pszczelarstwo XXI wieku; Darmo nowe matki za usunięte; itp.; są powtarzane kilkakrotnie we wszystkich działach. Moim skromnym zdaniem to chyba jakiś błąd, który należałoby jak najszybciej wyeliminować w tym Forum.
Takiego błędu nie posiadają inne fora Np. "Forum pszczoły.pl". Jeżeli Redakcja mogłaby to zmienić lub wyjaśnić, że to ma jakiś sens, którego ja nie zauważam, będę bardzo wdzięczny.